Asiakastyytyväisyys vuonna 2022:

0.1 /5
0.1 % asiakkaistani suosittelee minua.
5/5

”Asiantuntevaa ja hyvää asiakaspalvelua. Selvästi tunsi tuotteen mitä myi
ja osasi kertoa siitä selkeästi. Ehdottomasti suosittelisin tuttaville.”

5/5

”Kiitos! Asiat hoitui todella nopeaan ja kaikki tarvittava käytiin läpi.
Arvostan sitä, että asiat hoituu yhtä kautta myös jatkossa.”

5/5

”Asiallinen ja ystävällinen ei tyrkyttämistä vaan minun mielestäni
oikeanlaista myymistä.”

5/5

”Selkeä esitys vakuutuksista ja toiminnasta. Tärkeää, että on oma
yhdyshenkilö.”

5/5

”Kiitos todella nopeasta palvelusta ja asioiden hoitamisesta. Mielestäni
vakuutusten sisältö ja kattavuus käytiin selkeästi läpi!”

5/5

”Olet erittäin ”ihmisystävällinen” 🙂 🙂 Asiointi kanssasi ei ollut liian
jäykkää.”

5/5

’’Hyvää myyntityötä, ei liian tyrkyttävä eikä ”päällekäyvä”. Oli miellyttävä asioida kanssasi.’’

5/5

’’Kanssakäyminen mukavaa, joustavaa, asiantuntevaa ja asiakaskeskeistä.’’

5/5

’’Sopimamme asiat toteutuivat niin kuin oli tarkoitettukin. Kiitos siitä’’

5/5

’’Yhteydenpito oli ripeää ja asiat hoidettiin sujuvasti vaikka entinen vakuutusyhtiömme vähän kangerteli.’’

5/5

’’Esitit asiat selkeästi, kun sanoin, etten oikein ymmärrä🙂’’

5/5

’’Hyvin otettiin asiakkaan edut ja hintataso huomioon’’

5/5

’’Kiitos Anton, asioiden läpikäynti oli erittäin ripeätä ja vaivatonta aivan kuin lupasitkin. Harvoin törmään näin ripeään palveluun’’

5/5

’’Lämminhenkinen, asiantunteva ja rauhallinen työote. Luottamusta herättävä ja helposti lähestyttävä.’’

5/5

’’Kaikki meni todella hyvin.’’

5/5

’’Tarjous ja kommunikointi on selkeää ja reagointi ongelmatapauksessa nopeaa ja asiantuntevaa.’’

5/5

’’Hyvin otti myyjä asiakkaan tarpeet huomioon’’

5/5

’’Kanssasi oli oikein miellyttävä asioida. Tunnet selkeästi vakuutukset ja osasit tällaiselle maallikollekin niiden sisällön kertoa hyvin ymmärrettävästi. Kiitos Anton, yhteydenpito toiminut mallikkaasti myös allekirjoituksen jälkeenkin!’’

5/5

’’Asiallinen lähestymistapa’’